JanKantyk JanKantyk
796
BLOG

Dlaczego nie wzorować się na krajach arabskich?

JanKantyk JanKantyk Polityka Obserwuj notkę 8

Tytuł brzmi szokująco? Tak ma być, ponieważ tylko hiperbola pozwala uwidocznić wiele istotnych rzeczy. Bo skoro Palikot może domagać się skrajnie lewackich reform na wzór Holandii to i ja mogę wtrącić swoje trzy grosze.

W takiej na przykład Arabii Saudyjskiej nikt nie słyszał o wprowadzaniu pozytywnej dyskryminacji, związkach "mniejszości seksualnych", mordowaniu nienarodzonych dzieci, legalizacji ćpuństwa czy pozaustrojowym zapłodnieniu kobiet rodem z powieści Huxley'a. I tamtejszym rdzennym mieszkańcom jakoś się źle nie żyje.

Dlaczego więc mamy iść drogą tak zwanego zachodu, gdzie legalizacja wyżej wymienionych rzeczy doprowadziła do katastrofy moralno - gospodarczej? Jak to mówią Zapatero pożenił gejów, ale rozwalił w drobny mak finanse Hiszpanii.

 

Mam nadzieję, że nieliczni salonowi reprezentanci "nowoczesności" poczują przerażenie czytając te słowa. Tak samo jak ja kiedy zapoznawałem się z tezami pewnych "postępowych" ugrupowań, które niestety weszły do sejmu.

JanKantyk
O mnie JanKantyk

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka